Czy bieganie pomaga schudnąć?

Czy bieganie pomaga schudnąć? Dobre pytanie - niby pomaga ale czy naprawdę?

Ostatnio moja waga zatrzymała się na 81kg i nie chce spaść więc trzeba coś z tym zrobić..postanowiłem codziennie rano czyli między godziną 7-11 biegać około 1h dziś będę biegał od 10-11..O efektach i początkach będę pisał tutaj na blogu w dziale Bieganie.

Moje zasady biegania:
  • Przed bieganiem jem śniadanie
  • Bieg ma być wolny ale długi - minimum 30min
  • Bieg na początku może być, przerywany szybkimi marszami
  • Z czasem chcę dojść do biegu ciągłego przez 1h
  • Po bieganiu nie jem przez 1h tylko piję napoje - woda, herbata

 A teraz podstawowe wymiary które chce żeby się zmieniły:)
  1. Waga - 81kg
  2. Obwód pasa - 99cm
Na sam koniec przykład zdrowego i smacznego śniadania...

 Zaczyna ktoś biegać ze mną??

Komentarze

  1. Biegam od bardzo dawna więc wspieram i trzymam kciuki. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. O to dowód, że biegajać można schudnać http://to-be-skinnyy.blogspot.com/2012/08/zdjecia-porownawcze2.html

    ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również biegam od ponad 3 miesięcy i jestem dumna z efektów:)
    Mogę zapewnić, że to wiele pomaga
    Powodzenia Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hey wspieram serdecznie. Tylko dziwi mnie dlaczego nie jesz godzinę po biegu? Po intensywnym wysiłku organizm woła wręcz o składniki potrzebne do zregenerowania tkanek, i jak najbardziej powinieneś zjeść mały kawałek czekolady gorzkiej, banana, bądź wypić napój z solami mineralnymi.

    Jest świetna książka, polecam, sama ją używam: "Waga startowa" o schudnięciu poprzez bieg i zachowaniu zdrowia. To bestseller w branży:)

    Powodzenia

    ps. a co z kontuzjami, jak ich unikasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm czemu nie jem? słyszałem że najwięcej spala się wtedy tłuszcz i lepiej pić wodę..ale może się mylę dlatego do tego podchodzić z dystansem proszę:)

      Kontuzje? dopiero 2 razy biegałem więc nie mam ich jeszcze..biegam po lesie lub po chodnikach więc teren nie jest chyba aż tak kontuzyjny;)

      Usuń
    2. Hey
      No właśnie, wiesz nabawiłam się kontuzji która jeszcze mnie męczy, kończąc bieg poranny, po prostu zahaczyłam stopą o wystającą kostkę brukową. I Kolano wciąż boli. Koniecznie coś z tym trzeba zrobić.

      Po biegu, zjedz choć batonika energetycznego.
      ekspertem nie jestem, ale obserwuje biegaczki narciarskie, wsuwają przekąski by nie zagłodzić po bieganiu organizmu.

      Usuń
  5. po bieganiu powinnas wybic sok owocowy - by byly weglowodany proste i uzupelnily glikogen :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja biegam, ale dodatkowo wspomagam się zabiegiem kriolipolizy i mam świetne efekty. Warto poczytać: http://www.przelomwodchudzaniu.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Systematycznośc, systematyczność i jeszcze raz systematyczność! Bieganie na pewno pomoże Ci schudnąć o ile będziesz biegała regularnie. W bieganiu wcale nie chodzi o nieustanne zwiększanie tempa, ale właśnie o dostosowanie prędkości do swoich możliwość. Wtedy na pewno przyniesie ono zamierzone efekty. Z resztą, polecam artykuł o korzyściach jakie niesie ze sobą bieganie: http://aktywnoscfizyczna.wordpress.com/2013/02/17/korzysci-plynace-z-biegania/ . Nie tylko więc pomoże Ci ono schudnąć, ale i przyniesie wiele innych korzyści dla zdrowia zarówno ciała jak i umysłu. Pozdrawiam i życzę powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam, ja też wspieram i biegam od 2 miesięcy. Zgadzam się z przedmówcą, że bieganie nie tylko pomoże zrzucić zbędne kilogramy, ale również poprawi ogólne samopoczucie. Jak biegać, żeby schudnąć? Napewno to pytanie zadaje sobie każdy z nas. Przede wszystkim spokojny i długi bieg - oczywiście w miarę możliwości. Oczywistym jest, że na początku nie będziemy pokonywać ogromnych tras, ale chodzi o to by w swoim tempie przebiec jak najdłużdzy dystans, a z każdym kolejnym treningiem nasz organizm przyzwyczai się do długiego i systematycznego biegania.

    OdpowiedzUsuń
  9. Więcej zagadnień o zdrowym trybie życia i odchudzania znajdziecie tutaj http://www.aborkowski24.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej!
    Ja tez zaczelam biegac od tygodnia. Staram sie 3x w tygodniu ß0 20 minut i 15 minut marszu na przemian.
    Mam pytanie ile razy w tygodniu biegacie?
    Chce schudnac 10kg (czyli wrocic do mojej dawnej figury) i poleprzyc samopoczucie oraz kondycje!
    Pozdrawiam wszystkich biegaczy!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witajcie
    Biegam od 2 tygodni i też będę wszystkich wspierał i zachęcał do tego sportu. Zanim zacząłem biegać byłem na diecie warzywno- owocowej. Świetne rezultaty, startowałem z wagi 97 dziś ważę 89 cel to 85-82 zobaczymy, ale biegać nie zamierzam przestać.
    Polecam i trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Co do jedzenia przed biegiem..nie polecam...Za twoje efekty - 3mam kciuki, mam nadzieję, że uda ci się osiągnąć cel. Życzę motywacji!
    Pozdrawiam
    Freelia.pl

    http://www.freelia.pl/czlowiek-z-pasja-panna-anna-biegam

    OdpowiedzUsuń
  13. Z chęcią bym powiedział, ze tak. ale niestety nabawiłem się kontuzji kolana po bieganiu codziennym w Szklarskiej Porębie. Będziesz pisał o diecie? Oraz kluczowa sprawa, jak uniknąć kontuzji?

    Trzymam kciuki za postępy i bezkolizyjne bieganie.

    Marek

    OdpowiedzUsuń
  14. Plus za to że biegasz, popracuj nad posiłkami, bo śniadanie typu owoce to nie najlepsze wyjście i mitem jest niejedzenie po treningu, wręcz wskazany jest posiłek białkowo węglowodanowy, białko przede wszystkim, dla regeneracji mięśni. Zachęcam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bieganie pomaga, ale to długodystansowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kupiliśmy z mężem bieżnię. Moja zasada minimum 30 minut. Stosuję na przemian marsz z szybkim bieganiem. Zauważyłam, ze w drugim dniu przebiegłam większy dystans i więcej kalorii spaliłam. Co prawda to dopiero początek ale chce zwiększać swoje możliwości. Z czasem chcę biegać i szybciej i dłużej. Ograniczam słodycze do minimum ( w czasie miesiączki) wtedy tez mogę jedynie maszerować. Na wiosnę włączę do tego jazdę na rowerze w weekendy. Ważyć się i mierzyć będę raz w tygodniu po tygodniu. Moim celem jest zejść do 54 kg oraz zgubienie ok 4 cm. Oczywiście poprawa kondycji na pierwszym miejscu, gdyż moje serducho szybko się męczy. Wiem, że jakikolwiek będzie efekt moje samopoczucie będzie lepsze, bo zawsze takie było gdy coś ćwiczyłam. Powodzenia i sukcesów.

    OdpowiedzUsuń
  17. Żal mi was jak biegacie byle jak to jest efekt jojo i i tak będziecie grube poprostu trzeba było tyle nie żreć :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Do odpowiedniej diety bieganie pozwala osiągnąć naprawdę szybko, dobre efekty - jednak co warto podkreślić, tak jak pisze anonimowy - trzeba trzymać się zasad.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Woda, woda i jeszcze raz woda..

Odrobina słodkości w diecie;)

Dżem 100% owoców i zero cukru?