Herbata czerwona lekiem na odchudzanie?

Czerwona herbata Pu-erh uprawiana jest już od ponad 1700 lat. Mówi się również że ma właściwości leczące szczególnie dla osób z spora nadwagą. Herbata ta zawiera o wiele więcej składników zdrowotnych od czarnej. Najlepsza jest liściasta która ma o wiele lepszy aromat i działanie. 





Właściwości czerwonej herbaty:

- wspomaga pracę wątroby, przez co skutecznie walczy z nadwagą.
- zmniejsza wchłanianie tłuszczu w jelitach.
- uspokaja
- obniża ciśnienie
- obniża poziom cholesterolu

Zazwyczaj przy odchudzaniu zaleca się pić około 5-6 filiżanek dziennie , oczywiście można mniej.Pu-Erh powinno pić się po posiłkach, najlepiej bez cukru. Można w sklepach kupić herbatę czerwoną aromatyzowaną jest smaczniejsza od tej zwykłej. Polecam herbatę czerwoną z cytryną. 

Parzenie
Pu-erh powinniśmy parzyć w porcelanowych czajnikach i parzmy tak około 5-8 minut. Z mojego doświadczenia herbata naprawdę jest skuteczna a jej smak wcale nie jest taki zły.

A wy piliście już Pu- erh? 





Komentarze

  1. ja nie piłam, ale chyba zacznę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja piję ale aromatyzowaną jest smaczniejsza;) i nie polecam parzyć w czajnikach metalowych;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś spróbowałam i mnie odruciła ale teraz sprubuje znowu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj aromatyzowanej myślę że będzie smakować:)

      Usuń
  4. Wolę zieloną :)

    Zapraszam na moje wyzwanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam czerwoną herbatę!:-))

    OdpowiedzUsuń
  6. ja polecam zieloną ; )
    piję nałogowo, myślę że pomaga ; )

    teraz będę musiała spróbować czerwonej ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie umiem pić zielonej samej , musi być co najmniej z cytryną;)

      Usuń
  7. piję nałogowo od paru lat i lubię ten smak. A nie wiem czy słyszałeś, podobno sok z cytryny lub cukier dodawany do czerwonej herbaty niweluje jej właściwości. Tak słyszałam ale teraz nie mogę znaleźć potwierdzenia tej tezy więc głowy sobie uciąć nie dam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Może cukier? bo cytryna chyba nie;) a cukru nie używam bo go nie mam nawet w domu:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Duzy wybór czerwonej herbaty mozna znaleźć na rajskaherbata.pl. Dobre ceny i super jakość

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi pomaga zielona kawa, jest co prawda dość niemiła w smaku, jednak jej właściwości odchudzające i oczyszczające są bardzo pozytywne

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię czerwoną herbatę. Serdecznie polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Interesujący wpis. :) Ja używam herbatek odchudzających Herbal System. Polecam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Woda, woda i jeszcze raz woda..

Odrobina słodkości w diecie;)

Dżem 100% owoców i zero cukru?