Trening czas zacząć:)

Zaczyna się coraz lepsza pogoda..a u mnie zapuszczenie organizmu na całego...;/ Waga i sylwetka nie jest w dobrym stanie - zima i brak motywacji zrobiły swoje..

Ostatnio sporo czytałem o uprawianiu sportu dla celów odchudzających i wybrałem dla siebie 2 możliwości:
  • bieganie
  • jazda na rowerze 
Jazda na rowerze jest tak naprawdę dla każdego - i dla chudego i dla osoby mocno otyłej, niestety z bieganiem już jest gorzej. Wypróbowałem dziś to i to. Rower - było naprawdę fajnie i polecam wszystkim nie tylko rekreacyjnie ale i w celach do pracy czy szkoły.

Z bieganiem moje początki będą ciężkie..ale w celu uniknięcia kontuzji stosuje plan powolnego ale regularnego zapoznawania się z biegiem.

Biegam systemem: 1minuta biegu i 2 minuty marszu i tak przez 30min, z czasem długość treningu będzie zwiększana ale nie chcę się w 1 tygodniu biegu zajechać czy nabawić kontuzji:)

Polecam Wam wszystkim 2 gazety które mają dobre i konkretne porady:

W najbliższym czasie wyjdzie też pozycja dla kobiet, przecież ta płeć nie może być pokrzywdzona;)







Spokojnie można korzystać z ich rad - piszą tam specjaliści i praktycy:)

A jak u Was z wiosennym sportem?:P



Komentarze

  1. Bardzo szybko dojdziesz do wprawy z tym bieganiem Twoja wydolnosc się poprawi ! :)

    tez tak zaczynalem jak Ty :)

    pozdrawiam i powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, zdecydowanie polecam bieganie. Osobiście biegam od lutego i jestem bardzo zadowolona, zapraszam do obserwowania: mamablogujepl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w bieganiu :) Ja biegam tylko na orbitreku na siłowni , bardziej skupiam się na treningu siłowym. Z czasopism osobiście bardziej wole KiF - Kulturystyka i Fitness. W men`s health jest moim zdaniem trochę za dużo lania wody. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam z zniecierpliwieniem na women's health :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przy odchudzaniu najlepiej sprawdzają się ćwiczenia aerobowe, czyli te o dużej intensywności. Dzięki nim można skutecznie spalić nie tylko węglowodany, ale również i tłuszcze, które są istotą odchudzania. Z resztą, polecam zapoznać się z artykułem na temat ćwiczeń aerobowych: http://aktywnoscfizyczna.wordpress.com/2013/01/13/cwiczenia-aerobowe-metoda-na-odchudzanie/ , który opisuje na czym polega trening aerobowy i jakie efekty przynosi. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odkąd mamy lepszą pogodę stosuję oba sposoby, które wymieniłeś. Gdy zaczynałam biegać myślałam, że moja kondycja jest w fatalnym stanie. Przed zimą nie mogłam zrobić nawet kółka wokół osiedla. Teraz jest zupełnie inaczej. Mogę biegać nawet ponad godzinę, a to wszystko dzięki temu, że katowałam się bieganiem po schodach w zimowe wieczory. 3-4 powtórki dziennie na 12 piętro zrobiły swoje. Teraz staram się biegać dosyć wolno, ponieważ tkankę tłuszczową spalamy, gdy biegniemy mniej więcej tempem, które umożliwia nam swobodną rozmowę z drugą osobą. Jeśli biegamy szybciej tworzą się mięśnie, a mnie obecnie najbardziej zależy na pozbyciu się kg :P. Jeśli chodzi o rower to super sprawa!! Polecam każdemu taką przyjemność :).

    Pozdrowienia!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć
    !Super blog ! Wpadnę tu jeszcze wpadać, powodzenia w bieganiu ja też biegam! http://w-drodze-do-idealu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Najgorsze są początki, szczególnie z bieganiem ;)
    My też zaczynamy pracować nad formą i ciałem, więc zapraszam przy okazji na bloga :)
    Powodzenia w dalszym treningu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej! :) Dobrze, że tu trafiłam :) Ja też ćwiczę z moim wybrankiem od stycznia ;)
    Zaczęliśmy od p90x. Odkąd zaczęło robić się ciepło zaczęliśmy też biegać:) Dzisiaj zaczęłam prowadzić bloga właśnie między innymi na ten temat. Mam przy okazji nadzieję, że zaczną odwiedzać go ludzie, którzy również dążą do idealnej sylwetki lub po prostu lubią sport ;) Jeśli zechcesz być moją motywacją zapraszam! :) http://jestemfit12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam Cię na mój nowy spis blogów O ODCHUDZANIU :)
    http://www.spis-blogow-odchudzanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nominowałem Cię do The Versatile Blogger.
    Więcej na :http://thevoiceofthemystery.blogspot.com/p/nominacje.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Miłość, kariera i odchudzanie; zapraszam na mojego bloga i sposób dzięki, któremu schudłam http://zdrowe-skuteczne-odchudzanie.blog.pl/ http://track.acaiberry900.pl/product/AcaiBerry-900/?pid=129&uid=4300

    OdpowiedzUsuń
  14. Super :)



    Zapraszam na mój blog, może zaciekawi Cię tak jak Twój zaciekawił mnie - http://nickiworldpl.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bieganie jest trochę bardziej kontuzjo-genne, niż rower. bieganie jest trudne dla kolan.

    te gazety są ok, czasem czytam, ale najlepiej działa poznawanie ludzi podczas startów.

    Nie tylko będą źródłem informacji, ale i satysfakcji i przyjaźni. Powodzenia
    Marek

    OdpowiedzUsuń
  16. ja staram się zacząć biegać ale póki co jestem w fazie planowania, ciągle a t pogoda jest zła a to nie mam siły i tak ciągle....

    OdpowiedzUsuń
  17. Wysiłek fizyczny to podstawa, bez niego żadna dieta może nam nie pomóc :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mina już rok. Czy dalej trwasz w postanowieniu treningowym? Jak ci idzie?

    OdpowiedzUsuń
  19. Najlepiej wybrać taką aktywność fizyczną, którą się lubi, bo
    na dłuższą metę, to i tak człowiek się nie zmusi do biegania
    jeśli tego nie cierpi. Osobiście najlepiej odpowiada mi pływanie
    oraz krótkie ćwiczenia w domu 2-3 razy w tygodniu max.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram w 100%. Nie można wybierać takiego sportu, którego się nie lubi bo to by było sprzeczne z logiką, no i nie można też wybierać sportu najłatwiejszego bo przecież chcemy ćwiczyć.

      Usuń
  20. Czas abym znów zaczęła ćwiczyć ! Hehe :)

    Zapraszam na: http://ensztos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja właśnie od 2 msc biegam kilka razy w tygodniu po 5-10km, a pół roku temu urodziłam córeczke :) Motywacja, wsparcie męża i chęć powrotu do wczesniejsze sylwetki to mi dodaje powera!!

    Pozdrawiam

    http://fitfunmamarun.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Bieganie pozwoliło mi pozbyć się 27 kg, biegam od roku i nie mam zamiaru przestawać ;) Zapraszam : http://biegposylwetke.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. I jak tu biegać w takie upały?:P

    OdpowiedzUsuń
  24. Dzięki za taką motywację do treningów. Postawiłam dodatkowo na kaplanex aby jeszcze szybciej zrzucić nadwagę! Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepisem na szczupłą sylwetkę bez wykańczających ćwiczeń jest jogging, czyli bieganie. Może być uprawiany przez wszystkich bez względu na wiek.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Woda, woda i jeszcze raz woda..

Odrobina słodkości w diecie;)

Dżem 100% owoców i zero cukru?