Co tuczy najbardziej? Specjalny dodatek Gazety Wyborczej

Co tuczy najbardziej i jak ćwiczyć , żeby mieć płaski brzuch?

Jak schudnąć? Szybko, zdrowo i na zawsze?

Tabele kalorii


W dzisiejszym i jutrzejszym dodatku do Gazety Wyborczej są artykuły na temat odchudzania. Dziś tabela najbardziej kalorycznych produktów i zestaw ćwiczeń odchudzających które można wykonać w domu, a jutro porady jak schudnąć szybko i zdrowo i co najważniejsze, jak schudnąć na zawsze:)

Co będzie jutro - tego nie wiem ale dodatek z ćwiczeniami na płaski brzuch jest naprawdę idealny...ćwiczenia można spokojnie wykonywać w domu bez potrzeby chodzenia na siłownie...

To nie reklama - to szczere chęci pomocy innym;)



Komentarze

  1. Ciekawe na prawdę ;) ja ćwiczę w domu i bez gazety wyborczej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo dobrze że ćwiczysz;) ale nie każdy wie jakie ćwiczenia można wykonać..wiec napisałem bo komuś może się przydać..ale takie zestawy można nie tylko w GW znaleźć sporo jest literatury i stron www z przykładami..

      Usuń
  2. O kurcze, nie kopiłam wczorajszej gazety, czy możesz przybliżyć uwagi jakie mieli redaktorzy? jakie maja sugestie w sprawie zdrowej diety, płaskiego brzuszka?

    OdpowiedzUsuń
  3. Udało mi się zauważyć ten dodatek i zakupiłem :) Ogólnie to jedno i to samo o czym się mówi. Ameryki nie odkryli :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Woda, woda i jeszcze raz woda..

Odrobina słodkości w diecie;)

Dżem 100% owoców i zero cukru?