Zdrowe przepisy, zdrowy styl życia

Witam

Dziś chciałbym wam polecić , blog na który natrafiłem ostatnio , przeglądając zasoby sieci. Ten zaprzyjaźniony blog oferuję zdrowe i dietetyczne przepisy dla kobiet i mężczyzn w każdym wieku.

Bardzo duża część naszego społeczeństwa odżywia się zdecydowanie nie zdrowo. Tłuste polskie obiady, niedojadanie lub też nadmierne spożywanie pokarmu oraz duże ilości słodyczy i fast-foody. Do tego dochodzi brak ruchu, co w konsekwencji przyczynia się do nadwagi i chorób a nawet gorzej. Blog kulinarny z dietetycznymi przepisami - fitness-food.pl wychodzi na przeciw wszystkim tym którzy chcą coś zmienić w swojej diecie, chcą jeść zdrowo a nie monotonie. Można jeść smacznie i dużo a dobrze wyglądać. Ważne tylko żeby wiedzieć co jeść!

"Jesteś tym co jesz" - Polecam przepisy z finess-food :) Sprawdźcie a na pewno coś znajdziecie dla siebie;)
 
 



Komentarze

  1. Dzięki za wpis, podeślij parę słów o swoim Blogu i jakąś grafikę a dodam Cię do bazy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. hey, ciekawe. tylko czy to odchudzanie jest na prawde zdrowe...?
    :) buzka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już zostawiam do waszego uznania;) ja nie stosuję przepisó z odżywkami;)

      Usuń
  3. Poznałam bardzo zdrową dietę, którą chciałabym polecić wszystkim, gdyż od kiedy ją stosuję zauważyłam jak wiele pozytywnych zmian zaszło w moim organizmie. Nie tylko czuję się lepiej, ale poprawił się mój wygląd i zmienił styl życia. Zachęcam do zapoznania się z dietą strukturalną- to samo zdrowie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś tym co jesz! zgadzam się w zupełności:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powinniśmy zmienić nasze nawyki żywieniowe

    OdpowiedzUsuń
  6. Złe nawyki odbijają się na nas

    OdpowiedzUsuń
  7. Fitnes food to coś takiego istnieje?

    OdpowiedzUsuń
  8. zdrowe odchudzanie polega na całkowitej i długotrwałej zmianie sposobu żywienia. Po prostu od teraz patrzymy na to co jemy i dokonujemy przemyślanego wyboru. Jemy fantastyczną sałatkę z grilowanym kurczakiem zamiast pizzy z podwójnym serem. Nauczmy się jeść zdrowo! Na początku możne być trudno dlatego można stosować jakąś dietę, żeby mieć jakieś wytyczne. Ja stosowałam dash na chudzianka.pl/4-zdrowe-przepisy-na-odchudzanie jest o niej troszkę. bardzo ja polecam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Woda, woda i jeszcze raz woda..

Odrobina słodkości w diecie;)

Dżem 100% owoców i zero cukru?