Lek na cholesterol - papryka cayenne

Pieprz cayenne to jest z najbardziej ostrych przypraw, papryka zazwyczaj jest sprzedawana w postaci suszonej ale ja ostatnio miałem okazję kupić ją też na giełdzie warzywnej w postaci warzywa;)

Można ja stosować do wielu potraw kuchennych. Ja polecam do zup oraz dań mięsnych, do maronów też jest idealna. Nie da się ukryć, że pieprz cayenne ma też zalety zdrowotne:
  • przyspiesza przemianę materii
  • Obniża poziom cholesterolu
Dlatego tak często jest wykorzystywana w suplementach diety. A czy wy już znacie zalety tej przyprawy? 

P.S

Nie przesadzajmy z stosowaniem pieprzu cyenne - w nadmiernych ilościach może zaszkodzić .

Komentarze

  1. Czytałam, że owsianka też jest dobra na cholesterol ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że lubię ostre potrawy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogólnie, ostre przyprawy świetnie wpływają na przemianę materii i dlatego też są tak skutecznymi środkami odchudzającymi. Warto więc stosować odpowiednią dietę bogatą w zdrowe i niekiedy ostre przyprawy, a do tego jakieś suplementy diety, które razem istotnie i skutecznie pomogą schudnąć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ola ma rację- nie ma skuteczniejszego połączenia dla celów odchudzających jak zdrowa dieta (pełna przypraw rzecz jasna :D) + suplement diety + pozwolę dodać sobie od siebie- ruch i aktywność fizyczna.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Woda, woda i jeszcze raz woda..

Odrobina słodkości w diecie;)

Dżem 100% owoców i zero cukru?