Zaczynamy z blogiem i odchudzaniem;)

Zaczynamy!!

 

Cześć

Nazywam się Beniamin i mam 25 lat. Od zawsze miałem problemy z moją wagą. 2 lata temu postanowiłem że jednak coś z tym trzeba zrobić...przez ponad 3 miesiące byłem na diecie 
dr Dukana, schudłem wtedy z 98 kg do 65 co było dla mnie ogromnym osiągnięciem . 

Zmiana była zauważalna i dla mnie i mojej rodziny oraz znajomych. Niestety młodość i niedoświadczenie doprowadziło to zjawiska Jo-Jo.

Tym razem po wielu przemyśleniach i przeczytaniu tony książek oraz stron internetowych, postanowiłem się odchudzać zdrowo i racjonalnie co również będzie połączane ze sportem.

Tak naprawdę na tym blogu chciałbym się podzielić tym co teraz przechodzę i jak mi idzie.

Na pewno nie zapomnę o ciekawych artykułach na temat odchudzania oraz zdrowego odżywiania.

Blog będzie się składał z kilku tematycznych działów:
- Zakupy - coś co znajdziemy w sklepach a przyda się nam w kształtowaniu sylwetki
- Kulinaria - gotujemy dietetycznie ^^
- Trening - sport dla zdrowia - ćwiczmy zdrowo i bez chorych ambicji
- Zasady zdrowej Diety - czyli co i jak aby było dobrze!

Pozdrawiam 

Beniamin

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Woda, woda i jeszcze raz woda..

Odrobina słodkości w diecie;)

Dżem 100% owoców i zero cukru?