Galaretka a odchudzanie ?

Jako substytut czegoś słodkiego i tego " coś " co nam brakuje na dietach odchudzających - polecam Wam wszystkim galaretki owocowe. Można je robić samemu trochę zdrowiej bo nie dodając cukru albo kupować w sklepie. Ja ostatnio jestem leniwy i kupuję w sklepie galaretki - polecam truskąwką i agrestową - są pyszne i na letnie ciepłe popołudnia idealne.

W 100gramach galaretki jest tylko 53kcal więc nie jest to naprawdę wiele - Nie róbmy z diety głodówki !
Nasz organizm potrzebuje wszystkich składników - jak od czasu do czasu zjemy galaretkę w której jest cukier nic się nam nie stanie;)

Komentarze

  1. mmmm :) szkoda tylko, że tak długo tężeje :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja - ale ja zawsze robię ją w nocy po 23 ,o 24 do lodówki a rano już mam:)

      Usuń
  2. ja już dawno stosuję galaretki jako substytut słodkości. tak jak i żelki nie mają w ogóle tłuszczu, a można się nimi delektować z myślą o zdrowych kaloriach. no i dobre na stawy są :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. no ale, ale... przecież one są z cukrem...

    a jaki jest przepis na domowe galaretki?? jeszcze nigdy o takim nie słyszałam ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jest cukier ale trochę cukru chyba nikomu nie zaszkodzi.. czytałem o domowych galaretkach - je się robi na żelatynie i herbacie albo sokach ..

      Nie wiem dokładnie, poczytam może zrobię kiedyś sam to dam wpis;)

      Usuń
  4. mniam a co powiesz na to: Gofry z dżemem (3-4 porcje)


    szklanka mąki pełnoziarnistej
    szklanka płatków owsianych
    1 jajko
    półtorej łyżki proszku do pieczenia
    2 łyżki słodzika
    oliwa z oliwek
    litr maślanki typu light
    dżem bezcukrowy
    szczypta soli
    pół szklanki wody

    Wymieszaś razem mąke, płatki owsiane, słodzik i sół. W innym naczyniu ubić jajko, maślankę, oliwę, wodę. Zawartość obu naczyń połączyć i wymieszać do uzyskania jednolitej masy. Przygotować w rozgrzenj gofrownicy i posmarować odobiną dżemu. Zaczerpniete stad: http://dietasouthbeach.info.pl/przepisy.html

    OdpowiedzUsuń
  5. nie lepiej budyń bez cukru posłodzić słodzikiem? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja polecam budyń bez cukru z jabłkami. Jabłka np kortlandy kroimy w kostkę i wrzucamy do gęstniejącego już budyniu. Słodzimy go niewiele, ponieważ jabłko ( dość słodkie) odda cukier deserowi a przy tym będzie ciekawym chrupiącym dodatkiem.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja w Anglii kupuję świetne 9 kalorii na 500 ml :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja stosuję galaretki i kisiel jako substytut słodkości na diecie odchudzającej. Zamiast cukru, jako słodzika polecam stevię cukrową - jest znacznie słodsza od cukru (1 łyżeczka stevii odpowiada 3 łyżeczkom cukru) i ma znacznie mniej kalorii.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Woda, woda i jeszcze raz woda..

Odrobina słodkości w diecie;)

Dżem 100% owoców i zero cukru?