Domowy twarożek na śniadanie

Cześć

Dziś pomyślałem żeby zrobić szybkie i zdrowe śniadanie ale zrobione własnoręcznie - wtedy lepiej smakuję naprawdę! Składniki zakupiłem w Lidlu ( to nie reklama) ale jeśli chodzi o twarożki czy wędliny to jakość mają naprawdę dobrą ale o tym innym razem w dziale Zakupy. Więc zakupiłem 1 twarożek naturalny lekki który ma tylko 89kcal w 100gr i pęczek świeżego szczypiorku.

Szybko posiekałem szczypiorek, wymieszałem z serkiem wiejskim i śniadanie gotowe. Można podawać z chlebem Sonko lub Macą Sonko - o tych produktach też napiszę na blogu gdyż są warte uwagi;)
A wracając do śniadania to efekt poniżej . A na lekki obiad szpinak ze śmietaną ale to innym razem;)


Komentarze

  1. uwielbiam twarożek w takiej wersji, jak jeszcze by dorzucić do tego rzodkiewkę, to już w ogóle bomba!:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Woda, woda i jeszcze raz woda..

Odrobina słodkości w diecie;)

Dżem 100% owoców i zero cukru?